Obsługa klienta

Obsługa klienta Ilapak jest podstawą, na której opiera się nasz proces wsparcia. Nasza ogólnoświatowa sieć sprzedaży i serwisu pozwala nam oferować usługi na najwyższym poziomie, gwarantując Ci za każdym razem to, czego potrzebujesz i kiedy tego potrzebujesz. 

Oferta Ilapak w tym zakresie została stworzone, aby zapewnić najwyższą jakość, natychmiastową dostępność, doskonały stosunek jakości do ceny (najniższy koszt eksploatacji) i wsparcie przez cały cykl życia/używania produktu. Staramy się być uważani przez naszych klientów za pierwsze i najlepsze miejsce do pozyskiwania wszystkich potrzebnych części zamiennych, w tym tych, które są dostępne na otwartym rynku. Chcemy, aby rzeczywiście nasi klienci mogli zminimalizować ilość  kontaktów z wieloma różnymi dostawcami, umożliwiając im skoncentrowanie się na podstawowej działalności biznesowej.

Obsługa i pomoc na światowym poziomie
Serwis i wsparcie w zakresie części firmy Ilapak gwarantuje światowy poziom. Działając w naszych strategicznie zlokalizowanych centrach części i serwisu lub za pośrednictwem naszych przedstawicieli, zapewniamy najlepszych w branży opakowaniowej inżynierów serwisu. Dzięki przeszkoleniu w fabryce zapewnią, że Twój sprzęt do pakowania będzie działał wydajnie każdego dnia. Dzięki częściom łatwo dostępnym na półce wiesz, że możemy ci pomóc w krytycznych sytuacjach dzięki naszemu 100% zaangażowaniu. Naszym celem jest być Twoim „punktem kompleksowej obsługi” w zakresie części i serwisu Ilapak, czyli innymi słowy miejscem, w którym znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby wydajnie i niezawodnie obsługiwać sprzęt Ilapak.
 

Zapisz się do naszego newslettera

Wypełnij ten formularz, aby być zawsze na bieżąco z rozwiązaniami Ilapak

Formularz wypełniony prawidłowo!